sunnuntai 28. elokuuta 2011

Talvi tulee

Lähiaikoina olen tehnyt kaikenmoista jännittävää. Siis todella, todella jännittävää.
Töissä käymisen ohella olen ehtinyt säätää vaikka mitä jännää, energiaa kun riittää vaikka millä mitalla! Olen muun muassa koukuttautunut uudestaan Six Feet Underiin ja klezmermusiikkiin, tai no, erityisesti nyt olen ronkkinut ikivanhan Taraf de Haïdoux -levyni jostakin mystisestä kolkasta ja fiilistellyt myös Doina Klezmeriä muun muassa tänään iltapäivällä käydessäni Sisäpihat soimaan! -musiikkitapahtumassa. Erittäin kiehtovaa. Tämän lisäksi olen myös riehunut ympäriinsä ja ostellut hullun lailla tavaroita, koska vanha sisäinen shopaholicini on herännyt jälleen, hups. Tilasin mm. Jumpin-haalarin. Eipä maksanut kuin satasen.


Olen ostanut myös kaikkea muuta tärkeää kuten läjän DVD- ja CD-levyjä. Vaatteista sentään olen pitäytynyt erossa, tai siis no, melkein. Tänään kävin myymässä läjän vaatteita Valtterin kirppiksellä ja tulin kotiin vain neljän uuden vaatekappaleen kanssa. Lisäksi ostin kengät. Ja pari korua. Taas. Enkä myynyt yhtäkään paria kenkiä tänään, hups...
Joka tapauksessa olen tullut siihen tulokseen että olen yksinkertaisesti aivan surkea säästämään rahaa ja olen perusluonteeltani tuhlari. 
Kaikkien muiden koulu alkaa, minunpa ei alakaan sillä en päässyt opiskelemaan, voi hittolainen! Harmin paikka. Shit happens. Tant pis. Voi voi. Häh häh hää.

Joulukuun alussa lähden Saksaan. Edelliset matkakokemukseni Saksasta (kolme kertaa) ovat olleet melko ikäviä. Toivon että asenteeni muuttuu, ja ennen kaikkea että Red Hot Chili Peppers, jota menen katsomaan, ei ole ihan paska. En ole todellakaan uskaltanut vielä kuunnella niiden uutta levyä, jonka tosin ostin jo. Onko nössömpää, kuin antaa levyn nimeksi I'm With You? No, okei, joo, on. Vielä nössömpää on antaa levyn nimeksi Stadium Arcadium, joka muuten olikin sitten koko yhtyeen historian typerin ja laimein ja huonoin albumi. Joten en siis suoraan sanottuna uskalla kuunnella tätä uutta. Mitäs jos se onkin ihan paska, ja olen taas lähettänyt kaikki rahani taivaan tuuliin päästäkseni kuuntelemaan jotain sontaa livenä? Pelottaa. Toivon erittäin paljon että I'm With You on parempi kuin miltä nimi, tai kansikuva, tai yhtään mikään näyttää.
Perkeleen Freddie Mercury, kun kuolit. ;____________; Tahdon vain nähdä Queenin livenä. 

Ystävälliset ja hyvin viralliset terveiset killingiltä.

PS. Torstaina yritän mennä taas kuumailmapalloilemaan. Mistä lyödään vetoa, että silloin sataa sammakoita?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti