maanantai 11. huhtikuuta 2011

Raivo_muumi

Tänään oli raivo_muumi_päivä.

Ihan ensinnäkin kun aamulla heräsin, minua väsytti saatanasti koska a) olin heräillyt koko yön paniikissa luulemaan, että olen nukkunut pommiin ja myöhässä, b) olin alun alkaenkin mennyt saaterin myöhään nukkumaan ja nukkunut yhteensä (katkonaisesti) noin viisi ja puoli tuntia ja c) oli maanantai.
Ei siinä vielä mitään!

Menin töihin. Päätin sitten hyvää hyvyyttäni käydä ilmoittamassa esimiehelleni, että puhelinnumeroni on vaihtunut, ihan vaikka sen takia jos minua joskus vaikka tarvitaan johonkin ylimääräisiin työtehtäviin. Heti marssittuani toimistoon sainkin kuulla että koko loppupäivä tulisikin olemaan helvetinmoista kaaosta, en ehtisi syödä missään välissä ennen kello viittä iltapäivällä ja joutuisin ihan oikeasti paitsi matkustamaan miljardi kertaa saman tympeän bussimatkan, myös olemaan kahdessa paikassa samanaikaisesti.

Parastahan tässä oli vielä se, että olin valinnut päiväni supertyylikkääksi asuksi nimenomaan mekon ja sukkahousut. Päivän raivostuttavimmat työtehtävät kun sijoittuivat nimenomaan uimahallin suihku- ja allastiloihin, jouduin noin viisi kertaa riisumaan ja re-pukemaan ne typerät, muutenkin vaikeat sukkahousut, etteivät ne kastuisi. JA NE KASTUIVAT SILTI.

Kun vihdoin pääsin pois töistä, luulin hetken, että voisin huokaista helpotuksesta - mutta ei! Lähdin viemään yksiä ennakkotehtäviä hakutoimistoon. Tämä vielä sujui mainiosti. Sitten lähdin käymään äitini työhuoneella, jotta voisin lainata tulostinta ja tulostaa loput jäljelläolevista ennakkotehtävistä. Kone + tulostin kuitenkin vammailivat niin kiitettävästi, että en saanut mitään tulostetuksi. Hakutoimisto meni kiinni klo 16.15, ja vihdoin kun minulle tuotiin tarvitsemani paperit autolla käteen, kello oli jo 16.50. Ennakkotehtävien deadline on huomenna, enkä ehdi missään vaiheessa ennen deadlinen loppumista viemään niitä perille. Tätä asiaa aion miettiä huomenna, koska en yksinkertaisesti enää jaksa ajatella.

Loppukevennyksenä voisin kertoa vielä muuan asian. Eilen vuokrasin DVD:n Filmtownista. Tänään, säädettyäni kaiken edellämainitun paskan, lähdin kauppaan ostamaan ruokaa (olin siis syönyt edellisen kerran sunnuntai-iltana) ja ajattelin viedä sen DVD:n samalla. No, tulin kotiin, tein ruokaa, söin, chillasin yms, ja vihdoin istuin TV:n ja tietokoneen ääreen relaamaan kun huomasin jotakin suurenmoista. Mikäs se siinä pöydällä nököttääkään! No, se eilinen vuokra-DVD, jonka olin autuaasti unohtanut palauttaa. Voi vittu. Lähdenpä nyt kruunaamaan päiväni paskuuden = vien sen saatanan leffan pois.

- killinki

2 kommenttia:

  1. Heahehahae. Ilmeeni kun tajusin vasta asukuvauksen kohdalla postuaksen olevan killingin eikä forzakäärmeen. Ja ilmeeni kun jatkoin kuvittelua. Hauskaa, suosittelen!

    ehehhehaehaah

    VastaaPoista