tiistai 24. toukokuuta 2011

Mursuja ja posteljooneja

On ollut ihan muikeaa tässä hetkisen.
Olen hakannut kallooni mielettömiä määriä yksiä jos toisiakin englannin kieleen liittyviä asioita, sääntöjä, termejä ja muuta paskaa, ja eipähän ainakaan lähihetkinä tarvitse enää ajatella koko asiaa, sillä tänään pääsykoe oli ja meni. HUUUUU.


Itse asiassa, päivän fiilikset voikin aika sympaattisesti tiivistää tähän ytimekkääseen #möystiavautumiseen, joka screw uppaa layouttia:




[17:55] killinki RAARAAA A A A AAA

[17:55] Reharek  raivomuumi?
[17:56] killinki ei toki
[17:56] killinki olen erittäin onnellinen_muumi
[17:56] killinki pääsykokeet ja kaksi onnistuneesti      sluibattua työpäivää takanapäin!
[17:56] killinki enää 7 paskapäivää ja elämänlaatu paranee  kohisten
[17:56] mutsis_         osta uus kone
[17:57] killinki lisäksi: perjantaina työhaastattelu kera pekka p:n ym kumppaneiden
[17:57] Reharek         huuuu
[17:58] killinki lisäksi mulla on kaljaa
[17:59] forza         uu miten koe meni
[17:59] Reharek  mullaki 7
[18:00] killinki uu koe meni mun mielestä oikeestaan aika hyvin
[18:01] killinki sielt lähti porukka tunnin jälkeen, ja mä olin siinä vaiheessa saanu tehtyä 2/13 sivua koska avauduin niin antaumuksella ja kelasin oikeesti jotai lauserakenteita ._.
[18:01] killinki lisäksi: OSASIN VASTATA JOKA KOHTAAN.
[18:01] killinki osasin tasaisen hyvin, joten nyt pitää vaan toivoa että kaikki ne 599 muuta osas huonommin.
[18:02] killinki ehkä se riittää jos vaan 500 osas huonommin.
[18:02] killinki tarjoon kaikille halvan kaljan jos pääsen sisään
[18:03] killinki kaikille jotka nyt ovat möystissä, that is
[18:03] killinki villeä ei lasketa kahteen kertaan vaikka   täällä onki kaks villeä

Terveisin killinki

PS. Olen ihan totta niin iloinen että mua naurattaa ihan sairaasti. PARASTA. 


PPS. 198 / 205.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti