lauantai 14. toukokuuta 2011

tsksLKASHSDKJAH

Eilen jouduin sietämättömien demonilasten kiusaamaksi monesta eri asiasta, mutta erityisesti he haukkuivat minua siksi koska minulla oli mukanani sateenvarjo vaikkei satanut. Ei auttanut edes, kun kerroin että sateenvarjoni on kuolleen isotätini (joka oli minulle vähän niinkuin kolmas isoäiti ja hyvin läheinen) minulle antama ja siksi astetta tärkeämpi tunnearvoltaan. No, joka tapauksessa: sateenvarjo minulla oli mukana ihan vain sen vuoksi, että katsoin kolmesta eri lähteestä sääennusteen torstai-iltana, ja joka paikassa luki että sataa. Sataa sataa sataa, ihan kauheasti vieläpä, ja asteita maksimissaan 12°C. No, siksi pukeuduinkin kahteen huppariin ja takkiin, ja otin mukaani sen parapluien. Sateen sijasta niskaani viskottiin haukkuja, sillä sää oli mitä parhain, varmasti yli 15°C eikä pilvenhattaraakaan taivaalla. Että kiitos nyt sitten vain.

Eilen oli loppujen lopuksi ihan hauska ilta ja ilmeisesti Suomi onnistui voittamaankin. Ihan eeppistä. Olen kyllä siinä mielessä vähän luuseri että inhoan jääkiekon katsomista, koska se on oikeastaan mielestäni vähän tylsää. Tämän lauseen sanottuani odotan vain että joku tulee vetämään mua turpaan. Eikö se ole maan tapa? Haluaisin kuitenkin vielä huomauttaa että jalkapallosta ja sen katsomisesta pidän erityisesti.

Nyt ajattelin lähteä hetkeksi Töölönlahdelle palloilemaan, ja sitten palata vaikkapa pääsykoekirjojen ääreen. Koe alkaa jo lähestyä uhkaavasti, mutta eipä siinä mitään. Jos en voita niin häviän ja voin tehdä ensi vuonna taas jotain muuta kuin opiskella, joskaan sitä vaaraa ei ole ollenkaan että eksyisin samalle työpaikalle kuin tänä vuonna! Vain kuolleen ruumiini yli, as they say.

killinki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti